مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:102023-01-24سياسي

514 مزاحمت تلفنی برای اورژانس کهگیلویه و بویراحمد توسط یک آقا 


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد 514 بار مزاحمت تلفنی از سوی یک آقا در یاسوج خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد 514 بار مزاحمت تلفنی از سوی یک آقا در یاسوج خبر داد.

جهانبخش وحدت نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: فردی که با شماره گیری مداوم سامانه تلفنی 115 این راه ارتباطی مهم برای گزارش حوادث در استان را اشغال می کرد شناسایی شد.

وی اظهار کرد: بررسی های انجام شده نشان می دهد این فرد 514 بار با سامانه 115 اورژانس ایجاد مزاحمت کرده است.

رییس اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای این شهروند یاسوجی پرونده ای از امور حقوقی و قضایی علوم پزشکی یاسوج تشکیل و برخورد قانونی با او از طریق مراجع قضایی و قانونی در دست اقدام است.

وحدت نژاد تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 14 هزار و 820 تماس تلفنی مزاحم با سامانه 115 اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده که تنها 514 مورد تنها از سوی یک آقا بوده است.

وی با اشاره به اینکه شمار زیاد تماس های بی مورد از سوی مزاحمان تلفنی باعث خستگی کارشناسان پاسخگویی به درخواست های کمک اضطراری به بیماران و مصدومان حوادث می شود از شهروندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

514 مزاحمت تلفنی برای اورژانس کهگیلویه و بویراحمد توسط یک آقا 

514 مزاحمت تلفنی برای اورژانس کهگیلویه و بویراحمد توسط یک آقا